Grund Pakken

Få iværksat arbejdet med kundeloyaliteten med grund pakken

Fælles for virksomheder der kan have fordel at grund pakken er, at de har

  • ambition og målsætning om at arbejde systematisk med kundeloyalitet.
  • brug for sparring og rådgivning, til at komme i gang og arbejde målrettet og struktureret.
  • brug for et effektivt og simplet værktøj til måling af kundeloyaliteten.
  • et ønske om at få inspiration, rådgivning og værktøjer til at komme et skridt videre og arbejde endnu mere struktureret og systematiseret med kundeloyalitet i virksomheden.

Grund pakken er for virksomheder der 

a. der ikke er kommet i gang med at arbejde struktureret og systematisk med kundeloyaliteten.

eller

b. der så småt er kommet i gang og/eller har været i gang længe, men ønsker at få støtte til at optimere indsatsen til et højere niveau.

Grund pakken består af en analysefase, en workshop og samlet evaluering og anbefaling af videre tiltag.

Målgruppen

I målgruppen vil være ledelsen og de ledende medarbejdere i virksomheden:

  • Direktører/CEO
  • Customer Experience Management (CEM, CX)
  • Salg
  • Kundeservice
  • Human Ressource
  • Marketing
  • Kommunikation/PR

Grund pakkens indhold

  • Indledende afstemningsmøde på 2 timer
  • Forberedelse og gennemførsel af 3 timers workshop
  • Overordnet analyse af virksomheds egne målinger af kundetilfredshed/-loyalitet
  • Udarbejdelse af konklusioner og anbefalinger
  • Præsentation af konklusioner og anbefalinger på 1 time. Materialet udarbejdes i powerpointformat.

Prisen er kr. 19.500 excl. moms.

Forventnings- og behovsafstemning

For at sikre vi grundigt får afstemt forventninger og grundlaget for en effektiv proces og gennemførsel startes ud med en dialog om virksomhedens situation, behov og ønsker.

Da vi på ret kort tid skal lære hinanden at kende, så forventes det, at man som deltager aktivt bidrager til processen før og under workshoppen, for bedst muligt udbytte.

Inden afholdelse af workshoppen vil der være lidt forberedende arbejde for jer.

Dette vil vi gå gennem på afstemningsmødet inden arbejdet med at forberede workshoppen påbegyndes.

Efter workshoppen I blive præsenteret for de overordnede konklusioner og anbefalinger for jeres videre arbejde med kundeloyaliteten i virksomheden.

Herefter indgår vi gerne i en dialog med jer om, hvorledes I bedst kommer videre med det interne arbejde, og hvorledes vi eventuelt vil kunne støtte jer i det videre arbejde.